
KURS
For første gang vil jeg prøve meg på å holde malekurs, og jeg er så spent! Dette er noe jeg stadig har fått spørsmål om og planleggingen har foregått i tankene lenge. Endelig ligger alt til rette for å teste ut ideene mine.
Jeg har plutselig fått en hel kjelleretasje til rådighet, så mitt lille malerom er nå erstattet med et helt atelier. Jeg storkoser meg med større plass, men plassen må jo utnyttes til det fulle!
Først ut i det jeg håper blir en lang kursrekke er et sommerkurs for barn.



